Ένα από τα προβλήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πως δεν έχει... δοκιμαστήρια. Το πρόβλημα λύνεται με το λεγόμενο υβριδικό εμπόριο, όπου πηγαίνετε σε ένα φυσικό κατάστημα, δοκιμάζετε το ρούχο που σας ενδιαφέρει αλλά για να το αγοράσετε επισκέπτεστε το online κατάστημα που το προσφέρει στη χαμηλότερη τιμή.
Μία μεγάλη σειρά εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων και ειδών καλλυντικών πειραματίζεται με διάφορες προσεγγίσεις, ενώ η Amazon έχει σχεδιάσει έναν καθρέφτη που σας δείχνει πώς θα είστε με τα ρούχα που έχετε επιλέξει. Άλλες προσεγγίσεις χρησιμοποούν τον καθρέφτη ως προέκταση του smartphone ή αλληλεπιδρούν με αυτόν, αποδεικνύοντας πως η φαντασία των μηχανικών και των ερευνητών είναι ανεξάντλητη.
Ουσιαστικά, το κοινό σημείο όλων αυτών των καινοτομιών και πειραμάτων είναι πως θα μας κάνουν να σηκώσουμε (επιτέλους) το κεφάλι από το smartphone που θα πάψει να αποτελεί το κέντρο του ψηφιακού μας κόσμου. Επίσης, όλες αυτές οι προσεγγίσεις δημιουργούν ένα οικοσύστημα δικτυωμένων συσκευών και υπηρεσιών που θα βασιστούν βέβαια στο 5G και θα δημιουργήσουν νέες αγορές αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων ή ευρώ. Η εμπειρία έχει δείξει πως όταν είσαι σε θέση να διαμορφώσεις το πρόσωπο της νέας αγοράς είσαι και σε προνομιακότερη θέση από τους ανταγωνιστές σου...
Έρχονται οι έξυπνοι καθρέφτες
Reviewed by D.Pap
on
11:26 π.μ.
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: