google.com, pub-2246681236863828, DIRECT, f08c47fec0942fa0 OnePlus 2: 30.000 συσκευές πωλήθηκαν σε μόλις 64 δευτερόλεπτα - Techland.gr

Ads

OnePlus 2: 30.000 συσκευές πωλήθηκαν σε μόλις 64 δευτερόλεπτα



Έπειτα από την επίσημη ανακοίνωσή του στις αρχές του χρόνου και τις πολλαπλές διαρροές πληροφοριών, τεχνικών χαρακτηριστικών και teasers που ακολούθησαν, το OnePlus 2 κυκλοφόρησε επισήμως μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, ως ο διάδοχος του δημοφιλούς OnePlus One της εταιρείας. Μένει φυσικά να απαντηθεί, αν το νέο μοντέλο, θα καταφέρει να σημειώσει την ίδια εμπορική επιτυχία με τον προκάτοχό του. Ωστόσο ένα κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ των δυο συσκευών είναι ο τρόπος που αυτές κυκλοφορούν στην αγορά και διατίθενται, μέσω δηλαδή του επίσημου συστήματος προσκλήσεων της εταιρείας, για το οποίο έχει λάβει κατά καιρούς σημαντικές επικρίσεις.

Συγκεκριμένα το OnePlus 2 είναι διαθέσιμο για αγορά, μέσω ενός συστήματος προκλήσεων, αλλά αρκετά τυχερούς θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε τους υποψήφιους αγοραστές που διαμένουν στην Κίνα. Συγκεκριμένα, μπορούν να αγοράσουν τη συσκευή κατευθείαν από το διαδικτυακό κατάστημα, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν για μια πρόσκληση. Πριν από μερικές ημέρες, η εταιρεία αποκάλυψε επισήμως τον αριθμό μονάδων που πουλήθηκαν στην αγορά της Κίνας τα πρώτα λεπτά. Η συσκευή διέθεσε 30.000 μονάδες, μέσω του διαδικτυακού καταστήματος τα πρώτα 64 δευτερόλεπτα.

Πλέον η OnePlus προσανατολίζεται στη διάθεση και άλλων συσκευών μέσω του online καταστήματος στις 11 Αυγούστου, αλλά φαίνεται ότι η κατάσταση θα επαναληφθεί και αυτά σύντομα θα εξαντληθούν. Γίνεται λοιπόν σαφές γιατί η OnePlus επέλεξε τη διάθεση των συσκευών μέσω ενός συστήματος προσκλήσεων. Από τη μια πλευρά θέλει να περιορίσει τους κινδύνους που ενέχει η κυκλοφορία ενός προϊόντος και από την άλλη να μπορέσει να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση που αυτό παρουσιάζει.
OnePlus 2: 30.000 συσκευές πωλήθηκαν σε μόλις 64 δευτερόλεπτα OnePlus 2: 30.000 συσκευές πωλήθηκαν σε μόλις 64 δευτερόλεπτα Reviewed by D.Pap on 11:07 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.