Ο κινέζικος τεχνολογικός κολοσσός κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους πούλησε 138 εκ. συσκευές, σημειώνοντας αύξηση 7,8% σε σχέση με το 2013. Από αυτές, τα 75 εκ. – δηλαδή σχεδόν 45% επί του συνόλου – ήταν smartphones. Για πρώτη φορά στην ιστορία της η εταιρεία ξεπέρασε το φράγμα των $10 δισ. σε τζίρο.
Η επιτυχία που καταγράφεται στα προαναφερθέντα στοιχεία, έγκειται στο γεγονός ότι η Huawei, το 2012, διάλεξε το δρόμο των μεσαίων και hi-end συσκευών. Η επιλογή της αυτή, μας έφερε μερικές αξιοσημείωτες συσκευές, όπως π.χ. το Huawei Ascend P7 το οποίο και κατάφερε να αγγίξει τις 4 εκ. πωλήσεις από τον Ιούνιο έως και το Δεκέμβριο του περασμένου έτους, ή το Huawei Ascend Mate 7 το οποίο έφτασε με τη σειρά του τις 2 εκ. πωλήσεις από το Σεπτέμβρη κι έπειτα.
Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που χαρακτηρίζει επιτυχημένο το 2014 για τη Huawei, είναι το γεγονός ότι η αναγνωρισιμότητα της εταιρίας (brand awareness) σημείωσε αύξηση της τάξεως του 52% σε σύγκριση με το 2013, όπως αποτυπώθηκε σε έρευνα που διεξήγαγε η εταιρία, όπου 65% των ερωτηθέντων σε 32 χώρες απάντησε ότι (ανα)γνωρίζει το brand.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο αριθμός των καταστημάτων λιανικής της Huawei ανά τον κόσμο, έφτασε τα 630.
Η επιτυχία που καταγράφεται στα προαναφερθέντα στοιχεία, έγκειται στο γεγονός ότι η Huawei, το 2012, διάλεξε το δρόμο των μεσαίων και hi-end συσκευών. Η επιλογή της αυτή, μας έφερε μερικές αξιοσημείωτες συσκευές, όπως π.χ. το Huawei Ascend P7 το οποίο και κατάφερε να αγγίξει τις 4 εκ. πωλήσεις από τον Ιούνιο έως και το Δεκέμβριο του περασμένου έτους, ή το Huawei Ascend Mate 7 το οποίο έφτασε με τη σειρά του τις 2 εκ. πωλήσεις από το Σεπτέμβρη κι έπειτα.
Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που χαρακτηρίζει επιτυχημένο το 2014 για τη Huawei, είναι το γεγονός ότι η αναγνωρισιμότητα της εταιρίας (brand awareness) σημείωσε αύξηση της τάξεως του 52% σε σύγκριση με το 2013, όπως αποτυπώθηκε σε έρευνα που διεξήγαγε η εταιρία, όπου 65% των ερωτηθέντων σε 32 χώρες απάντησε ότι (ανα)γνωρίζει το brand.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο αριθμός των καταστημάτων λιανικής της Huawei ανά τον κόσμο, έφτασε τα 630.
Huawei: Πούλησε 75 εκ. smartphones το 2014
Reviewed by D.Pap
on
10:59 π.μ.
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: